Kanske

Ja kanske kan jag komma mig för att skriva lite igen. Jag raderade ju allt jag skrivit för vad som kan vara ett par år sedan av hänsyn för andra människor. Jag tycker det är fel, att känna att man måste göra så, men jag gjorde det i alla fall och nu får jag försöka att hålla mig till sådant som inte kränker de som finns runt omkring mig.

Det första jag tänker när jag loggar in här igen är att det är för dåligt att blogg.se inte kan uppdatera sina stilmallar lite då och då. Det är fortfarande samma som det var för massor av år sedan. Är det inte dags att fräscha till det lite? Det har ju liksom hänt en del och att gå in på min blogg känns lite som att komma in på en blogg från internets ungdom.

När jag skriver detta kommer jag på att jag är en av de värsta gnällkärringar som finns. Jag kommer garanterat bli en sådan som sätter upp lappar med dammtussar på i tvättstugan. Så avig är jag.
Hursomhelst kan jag kanske använda min blogg som en ventil och gnälla av mig. Antalet läsare känns för mig oviktigt så att hålla en hög nivå på skrivandet kan jag ju rent av skita i.

I alla fall, jag är tillbaka. In black, som det heter!

Kommentarer
Postat av: MrsS

Hehe ... som domsäger, 1992 ringdeoch ville ha sin server tillbaka. Men ändå: inte ska du ha en sån där tvättstuga?en tvättbräda brevid ån kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback