Utmaning tvåhundrafemtielva




2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Catharina duger bra.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Albert
4. Vilket stjärntecken är du? Skytt
5. Vilken årgång är du? 75:a
6. Vart bor du? Norrköping
7. Bott utomlands? USA

8. Flyttat antal gånger? Ojojoj, jag är en nomad. Måste ha flyttat ett fyrtiotal gånger, kanske mer.
9. Vart skulle du vilja bo? Där solen alltid skiner.
10. Vilken skolklass? Gillade aldrig skolan. Distans passar mig bättre.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Yngre?

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 164,5 cm
2. Hur mycket väger du? Haha! En hel del.
5. Mest nöjd med? Just nu är jag inte så nöjd alls.
6. Minst nöjd med? Fett i överflöd
7. Skostorlek? Har på ett år ökat från 37 till 39
8. Glasögon? Perfect vision
9. Har du några piercingar/tatueringar? En tatuering ingen piercing längre

FAVORITER
1. Filmer? Kommer inte på någon alls.
2. Låtar? Olika. Just nu lyssnar jag på Eldkvarns senaste i bilen.

3. årstider? Sommar, sommar, sommar
4. Mat/dryck? Allätare och alldrickare
5. Djur? Två hundar och en katt
6. Färg? Blå
7. Parfym? Ibland, har några olika
8. Tv-program? Just nu American Idol och Nyheterna
9. Ämne i skolan? Musik och Svenska
10. Sysselsättning? Min son

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Olika. Just idag blir det nog en svart vanlig jacka.
2. Vad använder du just nu för skor? Löpskor, flipflops eller gummistövlar beroende på väder.
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Tyg?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par guldfärgade ballerinaskor från Replay


BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Åke
2. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? Förmodligen lite skräp
c) Handväska eller liknande just nu? Allt och inget. Just nu använder jag antingen en fullproppad ryggsäck som handväska eller en lika fullproppad skötväska.
3. Vad är du beroende av? Sömn (har jag kommit på det senaste året)
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Inget.

6. Vad tror du på? ...på sommaren....
8. Vad köpte du senast? Välling, grönsaker, fil, gräddfil och bananer.


GREJER
plånbok: En gammal svart sak.
tandborste: orange
smycken: näe
solglasögon: Stora billiga
underkläder: Oftast:)
nagellack: På tånaglarna, inte på fingernaglarna


Kommentarer
Postat av: ninemile

kulig blogg tycker jag:)
jag kikar mest runt lite...söker lite efter nya vänner å så ...:)
kram

2007-07-17 @ 12:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback